Glas

2011-09-15 / 18:43:08
Eftersom resten av glasen står nedpackade än så länge så får ni bara se ett. Vi tänkte att vi väntar med att packa upp de tills vi har gjort oss av med de gamla. Men erkänn att det är ett av de snyggaste glasen ni någonsin sett?! Nu gäller det bara att hitta matchande muggar och tallrikar och lite så. Ska bli spännande att se om vi lyckas med detta!

Eftersom vi inte riktigt har börjat städa lägenheten än så blir det inga bilder. Det kommer förhoppningsvis senare... Håll tummarna för att vi gör det idag? Ska försöka börja med det nu så det blir gjort någon gång. 
Börjar få lite ångest med mitt plugg men jag får lösa det imorgon. Gå upp vid sju typ och sitta hela jädra dagen. Det är så det är att plugga på universitet Emma... Min man vet ibland inte vad man ska säga för att muntra upp. Tur att jag älskar honom iallafall! Puss på er.
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!