Tråk-dag

2011-09-13 / 21:43:41
Idag har jag inte mycket att skriva om tror jag. Det brukar komma när man väl börjar tycker jag. Men som det verkar nu inte så mycket. Jag hade ju tänkt ägna den här dagen åt att plugga men jaaa det gick ju så bra. Jag fastnade i min trötthet och satt mest och tittade på tv. Jag har städat lite men inte mycket mer. Spelat angry birds ifall det låter som en trevligare sysselsättning.

Jag måste börja plugga imorgon. Annars kommer jag aldrig hinna färdigt till på måndag. Varför fortsatte jag plugga känner jag nu?! Jag skulle börjat jobba istället. Men det är så lätt att komma på nu. Jag som inte ens vill bo kvar här. Menmen det mesta löser sig i slutänden.
Jag, mamma & mormor.
Hmm har nog inte så mycket att skriva om. Bara att sängen ser ut som ett bombnedslag så ska jag kunna somnade innan 2 inatt borde jag nog börja städa lite där. Nej lite överdrivet men vad gör man inte för att ha något att skriva om?

Over and good bajs.
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!