Tröttis Emmiis

2011-09-10 / 19:52:40
Är helt slut nu. Marcus och jag kom hem för någon timme sen. Jag la mig på en madrass i vardagsrummet och blev helt plötsligt så väldigt trött. Hade inte varit fel och gå och lägga sig nu alltså... Men nejnej kvällen är ung! Vi ska kolla på lite One tree hill nu och sen kanske kolla på film. Vi har köpt lördis också så nu blir det till mys. Det enda felet är att vi är i fel stad.

Om det är någon som läser min blogg som har eller känner någon som bor i Karlstad och vill flytta till Göteborg får ni gärna skriva det. Eftersom jag läser på Karlstads Universitet fast ifrån Göteborg så vill vi flytta dit. Letar lägenhet för fullt men det är svårt...
Min kusin för typ ett år sen, sååå söt! ' Bebis galen '
Förut på Ikea köpte vi en ram som man kan ha tre kort i så imorgon blir det till att skriva ut lite bilder på oss som vi kan ha där i. Ska bli mysigt. Men suget efter bebis/hund kommer dock tillbaka med dubbel kraft när man tänker på sånt. Tänk att ha en liten söt bebbe eller en gosig hund här hemma hos oss. Ska sluta sitta här och fantisera och gå och mysa med min man istället!  Ha en trevlig lördag.
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Caroline säger:

Gud va gulligt, du skulle bli en grym mamma!!!!!

Kommenterat - 2011-09-10 / 22:30:05
URL - http://melwinomamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!