Gomorron

2011-09-16 / 10:07:39
Uppe med tuppen stämmer väl inte riktigt på mig men jag gick inte upp speciellt sent idag iaf. Marcus klocka ringde vid 7, vi vaknade vid halv 8 och då fick vi reda på att vi fick sovmorgon till halv 9. Så det var bara att somna om, inte helt fel asså! Så nu har jag ätit frukost och lite sånt. Grym början på dagen faktiskt! 
Nu blir det att sätta igång att plugga. Har haft lite ångest för det men nu måste jag sätta fart. Börjar bli aningen bråttom nu. Hoppas ni sovit lika gott som jag har gjort iallafall! Skriver nog senare.
Morgonpigg är jag ju inte. Men jag kan iallafall se ganska glad ut?
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!