Segis söndag

2011-09-11 / 23:22:38
Idag har vi inte fått mycket gjort asså. Vi vaknade runt elva och gick och åt frukost. Fast det var runt ett, man måste ju få vakna i sin egen takt! Efter frukosten tänkte vi börja städa eftersom lägenheten såg ut som en svinstia. Men så fastnade vi som vanligt i One tree hill. Vi hade bara tänkt se ett avsnitt men både jag och Marcus är ju typ beroende så det blev snabbt några fler...


Sen blev det panik-städa! Marcus tog disken och jag sprang runt som en skållad råtta och plockade och donade. Det blir väldigt fint här om man ser till att det blir det. Eftersom vi har köpt en matta och lite gojs till vardagsrummet är det väldigt fint där också.
Nu fick jag en väldigt gosig-mysig kram av en kelsjuk pojkvän. Undra om det betyder att han vill att vi borstar tänderna och sover... Klockan är faktiskt väldigt mycket och jag ska upp ganska så tidigt imorgon. Han också iof.
Älskar dig Marcus Käck!
Innan jag avslutar detta inlägg måste jag avsluta med att säga att jag har haft en väldigt mysig kväll. Marcus pappa fyllde år idag så vi hade lite kalas hemma hos oss! Få skryta lite med vår fina lägenhet. Det blev en väldig massa gottiga grejer och en massa prat. Eftersom jag inte har en så stor familj, inom den närmaste asså, så njuter jag när vi är med Marcus familj. De är så många! Underbaraste jag vet. Bara sitta i mitten av alla och lyssna, bästa som finns! Tur att man har en sån underbar pojkvän med familj. Inga mardröms svärmorsor här inte! Och svägerskan ska man inte ens prata om... Saknar dig Caroline Lensén!

Gonatt och sov gott alla! Skriver nog kanske ett glatt/trött inlägg på tåget imorgon.



/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!