Pluggat hela dagen...

2011-09-14 / 15:10:19
Nu är jag tung i huvudet kan jag få be att tala om. Gick upp imorse, käkade lite frukost tittade på tv. Sedan bestämde jag mig. Idag är dagen jag måste börja plugga! Så jag klädde på mig och tog med mina saker in till datorn. Började läsa igenom uppgiften och markera det viktigaste. Sedan satte jag igång. Då var klockan runt halv tolv, och nu är den 3. Jag är stolt över mig själv att jag har pluggat så duktigt. Himla bra! Har inte kommit så himla långt så, så stolt borde jag inte vara menmen. Nu kommer snart Caroline & Melwin hit och då ska vi åka och möta Marcus. Det ska bli myyys dä!
Vi ska åka till Ikea och käka lite tror jag, sedan ska vi titta lite på grejorna där och sedan blir det nog att vi drar oss hemåt. Och då får jag väl forsätta plugga. Tänk att detta kommer vara mitt liv i fyra år till?!?! Plugga varje dag.
Mycket grejor som behövs... Saknas bara en dator och lite fruktsallad.
BTW hoppas ni la märke till den grymt fina mattan vi har köpt. Och den mindre fina
sladden som ligger bakom allting...Fokus på böckerna... Fokus!
NU ska jag sluta deppa och pimpa mig själv. Lite smink och lite fix med håret behövs nog. Tur att jag duschade igår. Tjingeling!
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Anonym säger:

Du kommer klara pluggandet galant gumman!!! Finns alltid här och stöttar dig!! <3<3

Kommenterat - 2011-09-14 / 23:52:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!