Trött som bara den

2011-09-12 / 21:18:12
Bara gäsp gäsp gäsp. Undra om det kommer med årstiden? Sitter och tittar ut genom fönstret på allt det tråkiga regnet som bara fortsätter komma. Jag längtar redan tillbaka till sommaren. Hösten är ju den värsta årstiden med allt regn. Får väl börja ta på sig långbrallor och tjocka tröjor redan nu, hemskt verkligen.
Idag är jag j-drigt trött kan jag säga. Jag somnade mellan halv två- två igår kväll och gick upp runt sex imorse. Det vart för mycket i mitt huvud igår så jag kunde inte somna. Idag kommer jag nog inte ens behöva lägga huvudet på kudden innan jag somnar.
Det som är positivt med den här veckan är att jag inte behöver åka tillbaka till Alingsås mer. Tror jag. Kan bli någon mer dag. Vi har fått en skit svår uppgift som jag ska sitta och kämpa med imorgon tänkte jag. Tänkte bli en riktig hemmafru för en dag. Ha maten klar när Marcus kommer hem och så. Vi får väl se hur det går med det. Förmodligen fastnar jag bara i dog whisperer igen och glömmer av tiden.
Bara för att ni alla ska få ångest för att vi bor i Sverige bjuder jag på bilden...
Jisses vad jag gäspar. Funderar på att kräva en massage av min man och sedan hit the bed. Jag hatar hösten, nämnde jag det?

Over and g'night!
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!