Plugg,plugg,plugg och lite mer plugg...

2011-09-15 / 17:22:32
Suttit lite mer än halva dagen och försökt plugga. Det har gått sådär, enligt min planering skulle jag ha skrivit tre sidor idag, det var mitt mål. Men om jag kollar på mitt h*lvetes arbete nu så finns det bara en halv. Jag har verkligen försökt, så döm mig inte än! Jag har suttit här vid datorn nästan hela dagen och försökt komma på vad jag ska skriva. Visst jag har spenderat lite tid till att lusläsa bloggar och lite sånt men jag har också ansträngt mig för att komma på något jag kan skriva om i arbetet. Men det är verkligen segt... Jag hoppas bara att det kommer bli lite lättare när det blir en annan kurs, förmodligen inte men man kan ju alltid hoppas eller hur?!

Marcus kom hem lite tidigare idag så det var ett happy-moment. Det var bara en kvart men inte helt fel! Han välkomnades med en brottningsmatch som slutade i duschen. Nu står han och gör mat och vandrar omkring i lägenheten. Han väntar på att chefen ska komma så att han kan ge honom hans hem nyckel.

Vad kan jag mer skriva om? Att vi ska ha storstädning här hemma idag. Det är på tiden kan jag säga. Jag vet att vi gjorde det i söndags men sen dess har det på något magiskt sett kommit att bli lika stökigt igen. Jag tror faktiskt att vi har lägenhetstomtar som stökar till åt oss. Ett annat ord för de är Marcus Käck. Haha nej nu var jag lite elak, det är inte bara hans fel. Vi är ju två som bor här. Så det ska bli skönt när vi hjälps åt att städa också. Och ännu bättre kommer det bli när vi slänger alla våra glas som vi har. Vi köpte sprillans nya igår på IKEA, skiiit läckra liiiila.

Marcus skriker på mig att maten är klar så måste sluta. Jag ska försöka komma ihåg att ta kort på våra läckra glas och vår nystädade lägenhet sen. Det beror på resultatet! Tjingeling!
Egopic från mormor och morfars helg i ngnstans...
Skänk förresten en tanke till min mormor idag. Hon opererar sitt knä i STOCKHOLM.
Duktig tjej! Så sänd en varm tanke till henne så blir jag glad.
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!