Natti

2011-09-15 / 22:52:24
Tyvärr måste jag säga blev det ingen städning idag heller. Vi fastnade framför tvn och satt där och mös istället, ibland kan det faktiskt vara mer värt än en städad lägenhet. Men vi har lovat varandra att imorgon direkt när Marcus kommer hem ska vi stooooorstäda hela lägenheten.

Nu gapar han om att jag lagt in smöret i kylskåpet på fel sätt. Hur tusan kan man lägga in ett smörpaket på fel sätt? Ganska intressant diskussion detta kunde bli. Tur att man har lite humor så man bara skrattar. Funderar på att doppa hans tandborste i smör som hämnd, men schhh säg inget! Hihi

Nu blir det nog natten för idag tror jag... Är faktiskt väldigt trött även om jag inte gick upp så tidigt idag. Inte sent heller iof... Men imorgon blir det att gå med älsklingen upp vid sju och verkligen råplugga hela dagen. Ska fundera ut ett schema. Det kanske kommer upp här imorgon, vi får se hur kreativ jag blir. 
Hoppas iallafall att ni har haft en lika mys- kväll som jag har haft. Ibland är torsdags-myset de mysigaste myset.
Min älskling är ett blivande golfproffs. Jag är inte lika skicklig...


Bjuder på den här. Ville bara bevisa att jag faktiskt har försökt mig på det där med golf...
Mina två goooospojkar. Adam-sson är alltid som mysigast på morgonen. Fast
Marcus är alltid lika gosig turligt nog.

Gonatt på er! ")
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Caroline säger:

Åhh vilken mysig sista bild!!

Kommenterat - 2011-09-16 / 00:06:51
URL - http://melwinomamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!