Fredag fredag fredag

2011-09-09 / 15:13:28
Står på Brunnsparken och njuter av att det fortfarande är rätt varmt! Håller jackan i handen och svettas i mina alldeles för 'höstiga' kläder. Så jobbig årstid nu. Antingen är det för varmt eller för kallt.. Dumt alltså.
Ska strax hoppa på Mias buss. Den ska ta oss på en spännande färd till Frölunda torg med ca 150 andra människor. Räknar med att stå och trängas i 20 min. Underbara dag! Tur att jag är på så himla bra humör idag.
Sången som går i mitt huvud 'Karlstad, Karlstad faaaan vilken underbar staaaaa'
Måste dessutom tillägga: sitter på bussen och läs och häpna- jag fick en sittplats. Visst är jag grym som hann fram till Mia innan ngn annan sniken jävel tog den. Jippe för fredag! Nu ska jag njuta av svettlukten på den här trånga bussen. Och ni ska få fortsätta ha kul på er fredag!
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!