Fredag morgon- med Ray Barone

2011-09-09 / 08:15:40
Sitter i soffan och firar att det är fredag. Jag ska om en liten stund bege mig mot spårvagnen. Just nu har jag sällskap på tvn av Ray Barone (alla älskar Raymond) han är så torr att man blir törstig alltså. Men finns det inget annat att titta på vad ska man göra?
Jaaa vad ska jag nu skriva om då. Hur gott jag sov inatt? Det var väldig gott asså. Är ganska utvilad idag även om jag säkert somnade mellan 23-23.30. Så typiskt mig, tänker att jag ska lägga mig tidigt men så blir det ändå inte försent? Jag låg ändå i sängen lite efter 22 igår. Jaja jag får väl ta igen det inatt, för det är ju heeeelg.
Nejnej nu ska jag fortsätta lyssna på den tråkiga människan på tv. Sen ska jag springa till vagnen.
Skriver nog senare! Så ha en trevlig dag allihopa :)
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!