Fuun, night, morning

2011-09-10 / 13:08:14
Jag är nyduschad och taggad för en ny dag. Ännu bättre är ju att den nya dagen är lördag.
Igår var en väldigt trevlig dag/kväll. Först var jag ju med Mia och vi kollade lite på tv och sedan kom Marcus hem.
Vi bestämde att vi skulle gå ut en sväng och ta en cider o så. Färden dit var ju lite längre än vi trott. Vi gjorde oss lite fina och åkte och skulle äta. Halvvägs inser jag att jag inte har med mitt legg eller kort, det är ju bara att vända och åka tillbaka. Sedan var det bara att gå ner till vagnen igen. Trots detta var det en väldigt rolig kväll!
Lite bilder som faktiskt kan ligga här utan att man skäms ihjäl, bara halvt!
Min sambo är så bra att göra fina miner när jag är med på bild...
Så gulliiiiiiigt! :)
NU går det minsann bra att se ut som 'prince charming'?
Jadu. Vet inte om det var innan eller efter hennes huvud på något sätt slått i kanten ovanför henne... :)
Alla bra utekvällar slutar med en toabild!
Nu måste jag klä på mig. Vi ska åka och äta frukost på Mossen! Mums. Hoppas mina vänner mår lika bra som jag idag, men räknar inte med det. See ya!
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!