Klara färdiga gå!

2011-09-08 / 22:03:20
Sitter och har precis gjort klart det sista för dagen med skolan. Känns skönt att jag har gjort klart det redan klockan tio. Haha rolig jag är. Tur att det ändå känns roligt. Nu ska jag ropa upp min älskade man och göra baugetter till lunchen imorgon. Skönt att det redan är fredag!
Dagen idag har gått väldigt fort, men det ska bli väldigt skönt att få hoppa i sängen och mysa med Marcus (snart).
Förut när jag skulle fönstershoppa med Mia slutade med ett väldigt bra köp av henne på HM. Det var en gööör snygg blå/svart klänning. Kan erkänna att det jag kan ha bidragit till förlusten av de 299:- hon la på den snygga klänningen. Men det var värt de (tror jag?)
Tänkte bara jag skulle skriva snabbt att jag är väldigt glad idag. Känns som att allting som känns krångligt är på väg att lösa sig, känns det inte för underbart? Men nu ska jag sluta tillbringa mitt liv framför en dator och hämta min man och sen kasta mig i kabyssen. Ska bli underbart!
Ska se om jag lyckas bjuda på en av mina favoritbilder innan jag går också. Får se hur det går...
Kön till Sagoslottet. Två av mina favoriter ! (..finns fler!)
HA! Det gick väldigt smidigt... Himla fin bild! På mina favoritisar. Snubben bakom de vet jag inte vem f*n det är. På någon bild stirrar han rakt in i kameran, snacka om att förstöra en annars perfekt bild?!
Gonatt iallafall!
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!