Längesen

2011-09-08 / 14:48:40
Nu var det jättelänge sen jag skrev nu igen. Det går i perioder, ibland är jag duktig och uppdaterar minst tre gånger om dagen. Sedan kommer perioden jag kallar 'orkar inte, vill inte= blir inget'. Men nu är jag här! Det har hänt en massa och åter en massa så orkar inte skriva om allt. Men lite kanske..en annan gång!
Just nu sitter jag på tåget hem från skolan. Jag har varit där en stund idag och diskuterat och analyserat. Väldigt roligt faktiskt! Jag tycker det är så fantastiskt vilken känsla jag får i magen när jag tänker på skolan, jag blir glad! Jag tror att den största anledningen är att det är rätt skola. Jag började ju på högskolan i Trollhättan och det var inget roligt. Men nu känns det så rätt! Karlstads Universitet är skrivet med EMMA på hela skolan hihi.
När jag kommer fram till Göteborg ska jag träffa Mia en stund. Vi ska fönstershoppa och lite så. Sen är det hem och laga mat och göra läxor! Ser fram emot dagen, ännu bättre är det ju att det redan är torsdag!
Nu ska jag fortsätta lyssna på min nuvarande idol Tomas Ledin och prata med min pendel-kompis. Ska försöka skriva snart igen...
/Emmiis & Marciis
Kommentarer!
Caroline säger:

Jippi :) detta har vi väntat på :) Gillar läsa din blogg gumman. Massa kramar

Kommenterat - 2011-09-08 / 15:54:50
URL - http://melwinomamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!